"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell



OFERTA


Usługi Multioperatorskie
VoIP
WiFi
PABX
Alcatel
Panasonic
Siemens
HiPath 2000
HiPath 3350
HiPath 3550
HiPath 3800
HiPath 4000
Nec
Rozwiązania IVR
Data
Okablowanie strukturalne
DomNET

Siemens HiPath 2000

Nowoczesny serwer komunikacji głosowej IP PBX SIP. Nowa platforma IP PBX HiPath 2000 łączy w sobie funkcjonalność routingu w sieci IP z obsługą pełnego zakresu funkcji telefonicznych ComScendo w jednym systemie. Jest to rozwiązanie dedykowane do sieci IP2g (drugiej generacji) oparte o otwarty protokół transmisji SIP oraz język programowania aplikacji JAVA. Serwer zapewnia prosty i szybki dostęp do komunikacji głosowej oraz transmisji danych za pomocą protokołu internetowego (IP) pracującego w standardzie H.323 oraz SIP. Urządzenie dedykowane jest do firm i oddziałów zatrudniających do 30 pracowników. HiPath 2000 posiada obszerną gamę funkcji oraz umożliwia profesjonalną komunikację dzięki prostym w obsłudze urządzeniom końcowym Firmy mają możliwość wykorzystania pełnej funkcjonalności technologii IP dzięki interfejsom operatorskim IP VPN oraz standardom transmisji głosu SIP. Pozwala to w znaczny sposób ograniczyć koszty związane z połączeniami telefonicznymi między pracownikami i oddziałami firmy. Najlepsze rozwiązanie IP na rynku w segmencie SME IP PBX HiPath 2000 gwarantuje bezpieczną, wysokiej jakości, elastyczną oraz niezawodną komunikację IP: · Telefonia IP firmy Siemens oferuje szeroką gamę systemów zabezpieczeń przed hakerami oraz wirusami. · System zapewnienia jakości (QoS) gwarantuje wysoki poziom jakości dźwięku oraz ustala możliwie największy priorytet komunikacji głosowej; HiPath 2000 gwarantuje wszystkie zalety komunikacji IP nie ograniczając przy tym funkcji telefonii TDM. Zalety stosowania systemu IP PBX HiPath 2000 · Niskie koszty zakupu, jeden system łączący w sobie router DSL, bramę (gateway); interfejs WLAN oraz punkty dostępu urządzeń analogowych pracujących w sieci LAN · Łatwa instalacja i konfiguracja przy pomocy oprogramowania oraz funkcji plug & play · Niskie koszty pracy przy zastosowaniu urządzeń IP (aplikacje H.323 oraz SIP) · Zmniejszone koszty konserwacji oraz administracji poprzez Web Serwis; · Bezpieczna komunikacja dzięki systemowi szyfrowania IP - IPSec oraz VPN; · System zabezpieczeń kluczami PKI dla użytkowników sesji · Elastyczna rozbudowa dzięki licencjonowaniu użytkowników; · Profesjonalna integracja z systemami HiPath poprzez CorNet IP/SIP Q, ograniczająca koszty transmisji · Otwarte interfejsy LDAP oraz JAVA do współpracy z aplikacjami innych dostawców Funkcje serwera IP PBX HiPath 2000 · router DSL: zapewnia abonentom dostęp do Internetu w czasie z wykorzystaniem niepublicznego adresu IP (DHCP, NAT/NAPT); · Gatekeeper: Rejestracja wszystkich terminali IP (telefonu, komputera PC, urządzeń przenośnych) zapobiega nieuprawnionemu dostępowi do sieci; · Brama IP: Umożliwia transmisje danych oraz głosu z sieci IP do sieci TDM w obydwu kierunkach. · Firewall: Umożliwia dostęp tylko wybranym adresom IP/portom zapewniając zewnętrzną ochronę sieci głosowej oraz danych firmy. · Mobilność stanowisk wielodostępnych: Poprzez wprowadzenie własnego numeru PIN pracownicy mogą zalogować się i mieć dostęp do osobistych ustawień telefonu na dowolnym stanowisku pracy. · VPN (Wirtualna Sieć Prywatna): Szyfrowanie oraz uwierzytelnianie IPSec zapewnia bezpieczeństwo sieci przedsiębiorstwa we wszystkich lokalizacjach. Zdalny dostęp poprzez LAN integruje urządzenia telepracowników oraz pracowników oddziałów w jeden system. · IPSec - zapewnia bezpieczeństwo, integralność oraz poufność danych przesyłanych przy pomocy protokołu IP. Protokół wykorzystywany w połączeniach IP VPN. · LWCA – system wymiany kluczy PKI bazujący na wymianie cyfrowych dowodów tożsamości (certyfikatów) pomiędzy uwierzytelnionym użytkownikiem a zaufanym zasobem. Protokół wykorzystywany w połączeniach IP VPN. · CorNet IP: Protokół IP do sygnalizacji oraz komunikacji głosowej udostepnia funkcje głosowe abonentom sieci LAN. · SIP (Protokół Inicjowania Sieci): Standardowy protokół telefonii IP, który jest kompatybilny ze strukturą otwartych aplikacji internetowych. · QoS (Jakość Przekazu): Komunikacji głosowej zawsze przyznaje się najwyższy priorytet transmisji w sieciach IP tak, aby dane głosowe mogły być wysłane szybko bez opóźnień i ograniczenia ich jakości. · Kodeki: Dane głosowe kodowane i przesyłane są w sieci IP zgodnie z protokołami G.711/723/729.