"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell
Alcatel Contact Center IVR
Interaktywna odpowiedź głosowa w centrum komunikacyjnym
Alcatel CCivr – moduł interaktywnej odpowiedzi głosowej – jest ważnym składnikiem centrum komunikacyjnego, dzięki któremu firmy mogą zaoferować klientom niezawodne i rozbudowane mechanizmy samoobsługi. Interaktywna dystrybucja informacji dzięki integracji głosu i danych • Obsługa abonentów wywołujących z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. • Rozpowszechnianie informacji multimedialnych za pośrednictwem głosu, faksu i poczty elektronicznej. • Wsparcie dla personelu poprzez automatyczne udzielanie standardowych informacji. Stały kontakt z klientami • Ograniczenie liczby przerwanych połączeń – klient, zamiast czekać, może skorzystać z automatycznego operatora i poczty głosowej. • Ukierunkowane na klienta usługi interaktywne dostępne przez całą dobę: • informacja na żądanie, udzielana za pośrednictwem głosu, faksu lub poczty elektronicznej; • usługi interaktywnej odpowiedzi głosowej automatyzują transakcje; • elastyczny i naturalny dialog z klientem dzięki automatycznemu rozpoznawaniu mowy. • Obsługa połączeń, gdy wszyscy agenci są zajęci: • informowanie abonentów wywołujących o przewidywanym czasie oczekiwania; • proponowanie usług alternatywnych; • interaktywne kolejkowanie zapewnia takie możliwości, jak szeregowanie podczas oczekiwania (priorytet abonenta wywołującego zależy od jego zaszeregowania w kolejce). Lepsza jakość usług • Profesjonalne i jednolite powitania. • Wyższy współczynnik realizacji połączeń i skrócony czas oczekiwania. • Transakcje samoobsługowe. • Ulepszone usługi informacyjne cieszące się dużym uznaniem klientów.