"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell



OFERTA


Usługi Multioperatorskie
VoIP
WiFi
PABX
Alcatel
Alcatel OmniPCX 4400
Alcatel OmniPCX Office
Alcatel OmniPCX Enterprise
Contact Center
PCX4400 CCweb
PCX4400 CCd CCs
PCX4400 CCagent
PCX4400ivr
Panasonic
Siemens
Nec
Rozwiązania IVR
Data
Okablowanie strukturalne
DomNET

Alcatel Contact Center IVR

Interaktywna odpowiedź głosowa w centrum komunikacyjnym

Alcatel CCivr – moduł interaktywnej odpowiedzi głosowej – jest ważnym składnikiem centrum komunikacyjnego, dzięki któremu firmy mogą zaoferować klientom niezawodne i rozbudowane mechanizmy samoobsługi. Interaktywna dystrybucja informacji dzięki integracji głosu i danych • Obsługa abonentów wywołujących z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. • Rozpowszechnianie informacji multimedialnych za pośrednictwem głosu, faksu i poczty elektronicznej. • Wsparcie dla personelu poprzez automatyczne udzielanie standardowych informacji. Stały kontakt z klientami • Ograniczenie liczby przerwanych połączeń – klient, zamiast czekać, może skorzystać z automatycznego operatora i poczty głosowej. • Ukierunkowane na klienta usługi interaktywne dostępne przez całą dobę: • informacja na żądanie, udzielana za pośrednictwem głosu, faksu lub poczty elektronicznej; • usługi interaktywnej odpowiedzi głosowej automatyzują transakcje; • elastyczny i naturalny dialog z klientem dzięki automatycznemu rozpoznawaniu mowy. • Obsługa połączeń, gdy wszyscy agenci są zajęci:   • informowanie abonentów wywołujących o przewidywanym czasie oczekiwania;   • proponowanie usług alternatywnych;   • interaktywne kolejkowanie zapewnia takie możliwości, jak szeregowanie podczas oczekiwania (priorytet abonenta wywołującego zależy od jego zaszeregowania w kolejce). Lepsza jakość usług • Profesjonalne i jednolite powitania. • Wyższy współczynnik realizacji połączeń i skrócony czas oczekiwania. • Transakcje samoobsługowe. • Ulepszone usługi informacyjne cieszące się dużym uznaniem klientów.