"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell



OFERTA


Usługi Multioperatorskie
VoIP
WiFi
PABX
Alcatel
Alcatel OmniPCX 4400
Alcatel OmniPCX Office
Alcatel OmniPCX Enterprise
Contact Center
PCX4400 CCweb
PCX4400 CCd CCs
PCX4400 CCagent
PCX4400ivr
Panasonic
Siemens
Nec
Rozwiązania IVR
Data
Okablowanie strukturalne
DomNET

Alcatel Contact Center Agent

CCagent – Contact Center agent – to działająca na komputerach klasy desktop aplikacja dla agentów pracujących w centrum komunikacyjnym opartym na platformie Alcatel OmniPCX4400. Może funkcjonować zarówno jako pasek narzędzi współistniejący z innymi aplikacjami w komputerze agenta albo jako ukryty moduł zintegrowany z innymi aplikacjami. Jako aplikacja CCagent wspomaga pracę agentów, zapewniając im pełną kontrolę funkcji telefonii i sesji, zaawansowane monitorowanie połączeń, statystykę indywidualną i grupową oraz dostęp do krytycznych informacji wprost ze stanowiska pracy. Jako pakiet narzędzi CCagent oferuje zbiór narzędzi programowania o wysokim poziomie, umożliwiających integrację telefonii w aplikacjach wspomagających zarządzanie kontaktami z klientami (CRM, Contact Relationship Management). Architektura klient/serwer – pakiet CCagent zaprojektowano w oparciu o architekturę klient/serwer. CCagent może działać w systemie Windows 95/98 albo Windows NT/2000, korzystając z własnego serwera przy nawiązywaniu połączeń z CCdistribution. Serwer CCagent obejmuje następujące elementy: • serwer telefonii realizujący usługi telefoniczne i umożliwiający agentom ich kontrolowanie; • serwer statystyki gromadzący w czasie rzeczywistym informacje statystyczne i informacje o agentach; • serwer konfiguracji, który automatycznie konfiguruje pakiet CCagent i kontroluje CCdistribution. Klient CCagent (aplikacja działająca na komputerze desktop) oferuje paski narzędzi i otwarte interfejsy zapewniające integrację z aplikacjami biznesowymi, usługami przesyłania wiadomości zgodnymi z MAPI oraz katalogami zgodnymi z LDAP