"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell



OFERTA


Usługi Multioperatorskie
VoIP
WiFi
PABX
Alcatel
Alcatel OmniPCX 4400
Alcatel OmniPCX Office
Alcatel OmniPCX Enterprise
Contact Center
PCX4400 CCweb
PCX4400 CCd CCs
PCX4400 CCagent
PCX4400ivr
Panasonic
Siemens
Nec
Rozwiązania IVR
Data
Okablowanie strukturalne
DomNET

Alcatel Contact Center Distribution & Supervision

Podstawowe elementy sk³adowe centrum komunikacyjnego. Centra komunikacyjne stanowią dziś dla wielu przedsiębiorstw poważne wyzwanie. Stały się integralną częścią firmowych strategii nakierowanych na zaoferowanie wszystkim potencjalnym i obecnym klientom wydajnych, elastycznych transakcji samoobsługowych, niezależnie od typu medium, za pośrednictwem którego realizowany jest dostęp. Spełnienie takich wymagań wymaga zastosowania złożonego i niezawodnego multimedialnego systemu dystrybucji wywołań, obsługującego głos, pocztę elektroniczną i komunikację w sieci WWW, a jednocześnie zapewniającego odpowiedni nadzór. Te i inne możliwości oferują produkty firmy Alcatel: CCdistribution i CCsupervision. Alcatel CCdistribution System Alcatel Contact Center distribution (CCdistribution) to system automatycznej dystrybucji wywołań nowej generacji. Zbudowany został w oparciu o najnowsze technologie systemu Alcatel OmniPCX 4400, jego wyjątkową, zdecentralizowaną architekturę i wieloletnie doświadczenie użytkowników. Opatentowany matrycowy model dystrybucji firmy Alcatel – dzięki unikatowemu algorytmowi opartemu na umiejętnościach i kosztach – zapewnia efektywność zarządzania ruchem i zasobami, wykraczającą poza normy wyznaczone przez konkurencyjne rozwiązania.

Alcatel CCsupervision Nadzór w czasie rzeczywistym. Moduł Contact Center supervision to doskonałe uzupełnienie CCdistribution. Moduł nadzorcy zapewnia nowoczesne mechanizmy monitorowania wszystkich obiektów (pilotów, kolejek, grup) w czasie rzeczywistym, niezależnie od ich lokalizacji. Menedżerowie i nadzorcy mogą w drobnych szczegółach dopracować proces obsługi połączenia, uzyskać przegląd poziomów obsługi i ruchu, a także reagować na nieplanowane sytuacje. CCsupervision zapewnia także: • dostęp do statusu pilotów, kolejek, grup i agentów bezpośrednio z ekranu nawigatora; • śledzenie wywołań w oparciu o zdarzenia, co umożliwia uzyskanie szczegółowych informacji statystycznych; • możliwość pracy na standardowej stacji roboczej (nadzorca może zalogować się z dowolnego komputera PC z systemem Windows); • przetwarzane w czasie rzeczywistym statystyki i informacje związane z zarządzaniem, prezentowane w bardzo czytelnej formie graficznej; • przetwarzane w czasie rzeczywistym informacje o poziomie usług, dostępne na poziomie menedżerskim; • indywidualnie dostosowywane ekrany „naścienne”; • sygnalizację alarmu na każdej stacji roboczej nadzorcy (okno i dźwięk); • grupowanie agentów w zespoły niezależnie od rzeczywistej konfiguracji dystrybucji w celu porównania wydajności wybranych pracowników.