"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell
Alcatel Contact Center Distribution & Supervision
Podstawowe elementy sk³adowe centrum komunikacyjnego. Centra komunikacyjne stanowią dziś dla wielu przedsiębiorstw poważne wyzwanie. Stały się integralną częścią firmowych strategii nakierowanych na zaoferowanie wszystkim potencjalnym i obecnym klientom wydajnych, elastycznych transakcji samoobsługowych, niezależnie od typu medium, za pośrednictwem którego realizowany jest dostęp. Spełnienie takich wymagań wymaga zastosowania złożonego i niezawodnego multimedialnego systemu dystrybucji wywołań, obsługującego głos, pocztę elektroniczną i komunikację w sieci WWW, a jednocześnie zapewniającego odpowiedni nadzór. Te i inne możliwości oferują produkty firmy Alcatel: CCdistribution i CCsupervision. Alcatel CCdistribution System Alcatel Contact Center distribution (CCdistribution) to system automatycznej dystrybucji wywołań nowej generacji. Zbudowany został w oparciu o najnowsze technologie systemu Alcatel OmniPCX 4400, jego wyjątkową, zdecentralizowaną architekturę i wieloletnie doświadczenie użytkowników. Opatentowany matrycowy model dystrybucji firmy Alcatel – dzięki unikatowemu algorytmowi opartemu na umiejętnościach i kosztach – zapewnia efektywność zarządzania ruchem i zasobami, wykraczającą poza normy wyznaczone przez konkurencyjne rozwiązania.
Alcatel CCsupervision Nadzór w czasie rzeczywistym. Moduł Contact Center supervision to doskonałe uzupełnienie CCdistribution. Moduł nadzorcy zapewnia nowoczesne mechanizmy monitorowania wszystkich obiektów (pilotów, kolejek, grup) w czasie rzeczywistym, niezależnie od ich lokalizacji. Menedżerowie i nadzorcy mogą w drobnych szczegółach dopracować proces obsługi połączenia, uzyskać przegląd poziomów obsługi i ruchu, a także reagować na nieplanowane sytuacje. CCsupervision zapewnia także: • dostęp do statusu pilotów, kolejek, grup i agentów bezpośrednio z ekranu nawigatora; • śledzenie wywołań w oparciu o zdarzenia, co umożliwia uzyskanie szczegółowych informacji statystycznych; • możliwość pracy na standardowej stacji roboczej (nadzorca może zalogować się z dowolnego komputera PC z systemem Windows); • przetwarzane w czasie rzeczywistym statystyki i informacje związane z zarządzaniem, prezentowane w bardzo czytelnej formie graficznej; • przetwarzane w czasie rzeczywistym informacje o poziomie usług, dostępne na poziomie menedżerskim; • indywidualnie dostosowywane ekrany „naścienne”; • sygnalizację alarmu na każdej stacji roboczej nadzorcy (okno i dźwięk); • grupowanie agentów w zespoły niezależnie od rzeczywistej konfiguracji dystrybucji w celu porównania wydajności wybranych pracowników.