"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell



OFERTA


Usługi Multioperatorskie
VoIP
WiFi
PABX
Alcatel
Alcatel OmniPCX 4400
Alcatel OmniPCX Office
Alcatel OmniPCX Enterprise
Contact Center
Panasonic
Siemens
Nec
Rozwiązania IVR
Data
Okablowanie strukturalne
DomNET

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise

Alcatel OmniPCX Enterprise to zintegrowany serwer telekomunikacyjny przeznaczony do obsługi średnich firm i dużych korporacji. Rozwiązanie łączy w sobie rozbudowane funkcje tradycyjnej telefonii z obsługą telefonii internetowej i komunikacji multimedialnej. Kontakt pomiędzy klientem a użytkownikami sieci opartej na serwerze OmniPCX Enterprise mogą korzystać z dowolnego środka komunikacji - internetu, telefonu, faksu lub poczty elektronicznej. OmniPCX Enterprise umożliwia pełną integrację wszystkich tych dróg komunikacyjnych. Alcatel OmniPCX Enterprise jest dostępny z pakietem aplikacji ujednoliconego systemu komunikacji, włączając w to oprogramowanie klasy softphone, ujednolicony system wiadomości i osobistego asystenta. Oparty na jednej platformie programowej, OmniPCX Enterprise jest kompatybilny z wieloma systemami operacyjnymi, realizuje zadania i funkcje rozbudowanych serwerów komunikacyjnych. Najważniejsze cechy: * Aplikacje ujednoliconej komunikacji umożliwiają dostęp do wszystkich usług telekomunikacyjnych, z dowolnego miejsca, z użyciem dowolnego terminala (np. telefonów komórkowych z GPRS, cyfrowych i analogowych telefonów, przeglądarek internetowych, PDA itd.). * Internetowy softphone usprawnia komunikację w czasie rzeczywistym, oferując dostęp do korporacyjnej książki adresowej, systemów wiadomości, aplikacji CRM/ERP innych producentów itd. * Zunifikowany system wiadomości i osobisty asystent pozwalają na dostęp do wiadomości z każdego miejsca o każdej porze, z funkcjami przekierowywania (ang. call routing) i analizy połączeń (ang. call screening) z każdego urządzenia. * Firmy mogą współpracować ze swoimi klientami z wykorzystaniem wielu narzędzi komunikacyjnych m.in. połączeń głosowych, faksowych, e-maili, konferencji internetowych itp. * Jedna, wielosystemowa platforma, kompatybilna z wieloma platformami sprzętowymi odpowiadającymi potrzebom każdej konfiguracji wykorzystywanej w firmie. * Serwery komunikacyjne o dużych możliwościach, zainstalowane na standardowym sprzęcie, oferują wysoki poziom wydajności i niezawodności. * Otwarty i elastyczny system z niezależną infrastrukturą sprzętową, umożliwia integrację wszystkich zasobów IT i zapewnia ewolucję wraz ze zmieniającymi się potrzebami firmy. * Rozwiązanie wykorzystuje otwarte standardy i zostało zoptymalizowane pod kątem obsługi firm o rozbudowanej i rozproszonej sieci placówek, zapewniając dostęp do usług w ramach całej organizacji, włączając w to lokalne biura i telepracowników. Najważniejsze korzyści: * Łatwe we wdrożeniu, zarządzaniu i utrzymaniu. * Możliwość pełnej integracji telefonu i komputera. * Niskie koszty dzięki: szybkiej i nieskomplikowanej instalacji i utrzymaniu, niższym rachunkom telefonicznym dzięki zastosowaniu VoIP, zwiększeniu efektywności pracowników oraz obniżeniu kosztów integracji nowych aplikacji. * Zwiększenie efektywności pracy i stopnia interakcji z klientem dzięki udostępnieniu wszystkich usług wszystkim pracownikom, z każdego miejsca w firmie. * Zabezpiecza inwestycji IT w dużych i średnich firmach. * Umożliwia płynną migrację w kierunku nowych multimedialnych form komunikacji, niezależnie od istniejącej sieci i infrastruktury IT. * Oferuje średnim firmom te same zaawansowane funkcje, które są dostępne dla dużych korporacji, bez konieczności zatrudniania dedykowanego personelu technicznego i wykorzystania wysoce wyspecjalizowanych zasobów technicznych.