"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise
Alcatel OmniPCX Enterprise to zintegrowany serwer telekomunikacyjny przeznaczony do obsługi średnich firm i dużych korporacji. Rozwiązanie łączy w sobie rozbudowane funkcje tradycyjnej telefonii z obsługą telefonii internetowej i komunikacji multimedialnej. Kontakt pomiędzy klientem a użytkownikami sieci opartej na serwerze OmniPCX Enterprise mogą korzystać z dowolnego środka komunikacji - internetu, telefonu, faksu lub poczty elektronicznej. OmniPCX Enterprise umożliwia pełną integrację wszystkich tych dróg komunikacyjnych. Alcatel OmniPCX Enterprise jest dostępny z pakietem aplikacji ujednoliconego systemu komunikacji, włączając w to oprogramowanie klasy softphone, ujednolicony system wiadomości i osobistego asystenta. Oparty na jednej platformie programowej, OmniPCX Enterprise jest kompatybilny z wieloma systemami operacyjnymi, realizuje zadania i funkcje rozbudowanych serwerów komunikacyjnych. Najważniejsze cechy: * Aplikacje ujednoliconej komunikacji umożliwiają dostęp do wszystkich usług telekomunikacyjnych, z dowolnego miejsca, z użyciem dowolnego terminala (np. telefonów komórkowych z GPRS, cyfrowych i analogowych telefonów, przeglądarek internetowych, PDA itd.). * Internetowy softphone usprawnia komunikację w czasie rzeczywistym, oferując dostęp do korporacyjnej książki adresowej, systemów wiadomości, aplikacji CRM/ERP innych producentów itd. * Zunifikowany system wiadomości i osobisty asystent pozwalają na dostęp do wiadomości z każdego miejsca o każdej porze, z funkcjami przekierowywania (ang. call routing) i analizy połączeń (ang. call screening) z każdego urządzenia. * Firmy mogą współpracować ze swoimi klientami z wykorzystaniem wielu narzędzi komunikacyjnych m.in. połączeń głosowych, faksowych, e-maili, konferencji internetowych itp. * Jedna, wielosystemowa platforma, kompatybilna z wieloma platformami sprzętowymi odpowiadającymi potrzebom każdej konfiguracji wykorzystywanej w firmie. * Serwery komunikacyjne o dużych możliwościach, zainstalowane na standardowym sprzęcie, oferują wysoki poziom wydajności i niezawodności. * Otwarty i elastyczny system z niezależną infrastrukturą sprzętową, umożliwia integrację wszystkich zasobów IT i zapewnia ewolucję wraz ze zmieniającymi się potrzebami firmy. * Rozwiązanie wykorzystuje otwarte standardy i zostało zoptymalizowane pod kątem obsługi firm o rozbudowanej i rozproszonej sieci placówek, zapewniając dostęp do usług w ramach całej organizacji, włączając w to lokalne biura i telepracowników. Najważniejsze korzyści: * Łatwe we wdrożeniu, zarządzaniu i utrzymaniu. * Możliwość pełnej integracji telefonu i komputera. * Niskie koszty dzięki: szybkiej i nieskomplikowanej instalacji i utrzymaniu, niższym rachunkom telefonicznym dzięki zastosowaniu VoIP, zwiększeniu efektywności pracowników oraz obniżeniu kosztów integracji nowych aplikacji. * Zwiększenie efektywności pracy i stopnia interakcji z klientem dzięki udostępnieniu wszystkich usług wszystkim pracownikom, z każdego miejsca w firmie. * Zabezpiecza inwestycji IT w dużych i średnich firmach. * Umożliwia płynną migrację w kierunku nowych multimedialnych form komunikacji, niezależnie od istniejącej sieci i infrastruktury IT. * Oferuje średnim firmom te same zaawansowane funkcje, które są dostępne dla dużych korporacji, bez konieczności zatrudniania dedykowanego personelu technicznego i wykorzystania wysoce wyspecjalizowanych zasobów technicznych.