"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell
Alcatel Contact Center Web
Integracja centrum komunikacyjnego i Internetu
Sieć internetowa stanowi dla firm niezwykle atrakcyjne medium promocji i dystrybucji produktów oraz usług.
CCweb – Alcatel Contact Center Web – pozwala przedsiębiorstwom na efektywne połączenie witryny WWW i telefonicznego centrum obsługi w kompletne centrum komunikacyjne o ogromnych możliwościach. Dzięki kontaktom realizowanym za pośrednictwem ..
Alcatel Contact Center Distribution & Supervision
Podstawowe elementy sk³adowe centrum komunikacyjnego.
Centra komunikacyjne stanowią dziś dla wielu przedsiębiorstw poważne wyzwanie. Stały się integralną częścią firmowych strategii nakierowanych na zaoferowanie wszystkim potencjalnym i obecnym klientom wydajnych, elastycznych transakcji samoobsługowych, niezależnie od typu medium, za pośrednictwem którego realizowany jest dostęp. Spełnienie takich wymagań wymaga zastosowania ..
Alcatel Contact Center Agent
CCagent – Contact Center agent – to działająca na komputerach klasy desktop aplikacja dla agentów pracujących w centrum komunikacyjnym opartym na platformie Alcatel OmniPCX4400. Może funkcjonować zarówno jako pasek narzędzi współistniejący z innymi aplikacjami w komputerze agenta albo jako ukryty moduł zintegrowany z innymi aplikacjami.
Jako aplikacja CCagent wspomaga ..
Alcatel Contact Center IVR
Interaktywna odpowiedź głosowa w centrum komunikacyjnym
Alcatel CCivr – moduł interaktywnej odpowiedzi głosowej – jest ważnym składnikiem centrum komunikacyjnego, dzięki któremu firmy mogą zaoferować klientom niezawodne i rozbudowane mechanizmy samoobsługi.
Interaktywna dystrybucja informacji dzięki integracji głosu i danych
• Obsługa abonentów wywołujących z dowolnego miejsca, ..