"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell
Alcatel-Lucent OmniPCX Office
Alcatel-Lucent OmniPCX Office łączy w ramach jednego pakietu centralę abonencką (PBX) do realizacji usług głosowych oraz serwery komunikacyjne obsługujące standardy nowej generacji. System jest przeznaczony dla małych i średnich firm, oferując im zaawansowane usługi telefoniczne - zarówno TDM jak i IP, współdzielony, bezpieczny i szybki dostęp do Internetu, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN. To pierwszy system e-komunikacji, który pozwala firmom korzystać z zalet konwergencji głosu i danych, unikając jednocześnie skomplikowanego procesu wdrażania i integracji produktów pochodzących od różnych producentów. Rozwiązanie to składa się z prekonfigurowanego serwera, umożliwiającego każdemu pracownikowi firmy efektywne korzystanie z komunikacji głosowej, przesyłania danych, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej, co w istotnym stopniu podnosi ich efektywność współpracy z klientami. Alcatel OmniPCX Office to rozwiązanie komunikacyjne nowej generacji, które usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i jednocześnie pozwala zoptymalizować inwestycje IT. Łatwość obsługi Alcatel OmniPCX Office daje małym i średnim firmom możliwość skoncentrowania się na prowadzeniu podstawowej działalności, eliminując konieczność poświęcania uwagi aspektom technicznym wdrożonego rozwiązania. Najważniejsze cechy: * Zintegrowany, a jednocześnie modułowy system udostępniający zaawansowane usługi telefonii tradycyjnej i IP, Internet, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN małym i średnim firmom w ramach pojedynczego, prostego w obsłudze i zarządzaniu systemu. * Inteligentna i przyjazna dla użytkownika komunikacja głosowa: rozwiązania do zarządzania połączeniami - filtrowanie i dystrybucja rozmów, wbudowana poczta głosowa, osobisty asystent, usługi CTI (computer-telephony integration - integracja telefonii z komputerem), szeroki wybór terminali i interfejsów (analogowe, cyfrowe, IP, DECT i PC Softphone). * Telefonia IP: głos może być przesyłany przez sieć IP LAN lub WAN, co redukuje w dużym stopniu koszty połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Telefony Alcatel IP-Reflexes mogą być stosowane jednocześnie z telefonami cyfrowymi oferując identyczny poziom usług. * Zintegrowane komponenty: serwer proxy, cache, IP VPN, poczty elektronicznej, intranetu oraz firewall udostępniają możliwość korzystania z bezpiecznego, w pełni kontrolowanego szybkiego dostępu do Internetu (ISDN, ADSL, linie dzierżawione). * Wbudowany serwer poczty elektronicznej umożliwia korzystanie z poczty elektronicznej bez konieczności instalacji zewnętrznego, dedykowanego serwera LAN. * Integracja poczty głosowej i elektronicznej w ramach ujednoliconego systemu wiadomości. * Obsługa wszystkich standardowych klientów poczty elektronicznej (POP3/IMAP4) oraz możliwość dostępu do wiadomości głosowych i poczty elektronicznej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. * Zintegrowane rozwiązania i usługi LAN takie, jak: DHCP, DNS, serwer plików, ułatwiające wdrażanie i zarządzanie infrastrukturą sieci danych w firmie. * Obsługa otwartych technologii i standardów. * Obsługuje wszystkie standardy internetowe oraz komunikacji głosowej i transmisji danych. Najważniejsze korzyści: * Specjalnie zaprojektowany dla małych i średnich firm nie posiadających wykwalifikowanych specjalistów IT. * Optymalizuje inwestycje IT dzięki zastosowaniu konstrukcji "wszystko w jednym" oraz modułowej i skalowalnej architekturze. * Zmniejsza koszty przez eliminację niepowiązanych ze sobą komponentów pochodzących od różnych dostawców, w konsekwencji redukując wydatki związane z instalacją, integracją, utrzymaniem i szkoleniami. * Łatwe w obsłudze rozwiązanie z przyjaznym dla użytkownika sposobem korzystania z usług telefonicznych, dostępu do Internetu, e-maila, systemu ujednoliconych wiadomości oraz z jednym interfejsem do administrowania wszystkimi elementami systemu. * Modułowa, rozszerzalna konstrukcja umożliwiająca sprostanie wymaganiom stawianym przez firmę obecnie i w przyszłości. * Klienci mogą bez problemu przejść z tradycyjnej telefonii do telefonii IP oraz do konwergencji danych i głosu. * Rozwiązanie przygotowane na wyzwania przyszłości dzięki wykorzystaniu systemu Linux i obsłudze głównych standardów. System jest dostępny w kilku konfiguracjach sprzętowych:
- Compact Edition: od 6 do 16 użytkowników
- S Model:od 6 do 20+ użytkowników
- M Model:od 15 do 60 użytkowników
- L Model: od 30 do 90 użytkowników
- XL Model: do 200 użytkowników
Alcatel-Lucent OmniPCX Office
Alcatel-Lucent OmniPCX Office łączy w ramach jednego pakietu centralę abonencką (PBX) do realizacji usług głosowych oraz serwery komunikacyjne obsługujące standardy nowej generacji. System jest przeznaczony dla małych i średnich firm, oferując im zaawansowane usługi telefoniczne - zarówno TDM jak i IP, współdzielony, bezpieczny i szybki dostęp do Internetu, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN. To pierwszy system e-komunikacji, który pozwala firmom korzystać z zalet konwergencji głosu i danych, unikając jednocześnie skomplikowanego procesu wdrażania i integracji produktów pochodzących od różnych producentów. Rozwiązanie to składa się z prekonfigurowanego serwera, umożliwiającego każdemu pracownikowi firmy efektywne korzystanie z komunikacji głosowej, przesyłania danych, dostępu do Internetu i poczty elektronicznej, co w istotnym stopniu podnosi ich efektywność współpracy z klientami. Alcatel OmniPCX Office to rozwiązanie komunikacyjne nowej generacji, które usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i jednocześnie pozwala zoptymalizować inwestycje IT. Łatwość obsługi Alcatel OmniPCX Office daje małym i średnim firmom możliwość skoncentrowania się na prowadzeniu podstawowej działalności, eliminując konieczność poświęcania uwagi aspektom technicznym wdrożonego rozwiązania. Najważniejsze cechy: * Zintegrowany, a jednocześnie modułowy system udostępniający zaawansowane usługi telefonii tradycyjnej i IP, Internet, pocztę elektroniczną oraz obsługę sieci LAN małym i średnim firmom w ramach pojedynczego, prostego w obsłudze i zarządzaniu systemu. * Inteligentna i przyjazna dla użytkownika komunikacja głosowa: rozwiązania do zarządzania połączeniami - filtrowanie i dystrybucja rozmów, wbudowana poczta głosowa, osobisty asystent, usługi CTI (computer-telephony integration - integracja telefonii z komputerem), szeroki wybór terminali i interfejsów (analogowe, cyfrowe, IP, DECT i PC Softphone). * Telefonia IP: głos może być przesyłany przez sieć IP LAN lub WAN, co redukuje w dużym stopniu koszty połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Telefony Alcatel IP-Reflexes mogą być stosowane jednocześnie z telefonami cyfrowymi oferując identyczny poziom usług. * Zintegrowane komponenty: serwer proxy, cache, IP VPN, poczty elektronicznej, intranetu oraz firewall udostępniają możliwość korzystania z bezpiecznego, w pełni kontrolowanego szybkiego dostępu do Internetu (ISDN, ADSL, linie dzierżawione). * Wbudowany serwer poczty elektronicznej umożliwia korzystanie z poczty elektronicznej bez konieczności instalacji zewnętrznego, dedykowanego serwera LAN. * Integracja poczty głosowej i elektronicznej w ramach ujednoliconego systemu wiadomości. * Obsługa wszystkich standardowych klientów poczty elektronicznej (POP3/IMAP4) oraz możliwość dostępu do wiadomości głosowych i poczty elektronicznej z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. * Zintegrowane rozwiązania i usługi LAN takie, jak: DHCP, DNS, serwer plików, ułatwiające wdrażanie i zarządzanie infrastrukturą sieci danych w firmie. * Obsługa otwartych technologii i standardów. * Obsługuje wszystkie standardy internetowe oraz komunikacji głosowej i transmisji danych. Najważniejsze korzyści: * Specjalnie zaprojektowany dla małych i średnich firm nie posiadających wykwalifikowanych specjalistów IT. * Optymalizuje inwestycje IT dzięki zastosowaniu konstrukcji "wszystko w jednym" oraz modułowej i skalowalnej architekturze. * Zmniejsza koszty przez eliminację niepowiązanych ze sobą komponentów pochodzących od różnych dostawców, w konsekwencji redukując wydatki związane z instalacją, integracją, utrzymaniem i szkoleniami. * Łatwe w obsłudze rozwiązanie z przyjaznym dla użytkownika sposobem korzystania z usług telefonicznych, dostępu do Internetu, e-maila, systemu ujednoliconych wiadomości oraz z jednym interfejsem do administrowania wszystkimi elementami systemu. * Modułowa, rozszerzalna konstrukcja umożliwiająca sprostanie wymaganiom stawianym przez firmę obecnie i w przyszłości. * Klienci mogą bez problemu przejść z tradycyjnej telefonii do telefonii IP oraz do konwergencji danych i głosu. * Rozwiązanie przygotowane na wyzwania przyszłości dzięki wykorzystaniu systemu Linux i obsłudze głównych standardów. System jest dostępny w kilku konfiguracjach sprzętowych:
- Compact Edition: od 6 do 16 użytkowników
- S Model:od 6 do 20+ użytkowników
- M Model:od 15 do 60 użytkowników
- L Model: od 30 do 90 użytkowników
- XL Model: do 200 użytkowników