"Ten, kto przestaje być lepszym, przestaje być dobrym." Oliver Cromwell



OFERTA


Usługi Multioperatorskie
VoIP
WiFi
PABX
Rozwiązania IVR
CTI Solutions
Data
Okablowanie strukturalne
DomNET

Gramma IVR

System Gramma IVR to kompletne rozwiązanie sprzętowo-programowe typu IVR (Interactive Voice Response), które pozwala na automatyczną i interaktywną obsługę przychodzących połączeń telefonicznych zgodnie z predefiniowanymi scenariuszami połączeń. Podstawowym zadaniem sytemu IVR jest odciążenie operatorów, dzięki udzielaniu standardowych informacji oraz realizacji prostych zadań. System Gramma IVR udziela odpowiedzi głosowych za pomocą wcześniej przygotowanych nagrań. Zalety systemu Gramma IVR * Skalowalność systemu, już od 4 linii analogowych w wersji podstawowej * Łatwy proces wdrożenia systemu w firmie * Możliwość podłączenia do wielu typów central (np. Alcatel, Panasonic, Platan, Siemens) * Łatwa edycja istniejących i tworzenie własnych scenariuszy połączeń poprzez zastosowanie przyjaznego użytkownikowi edytora graficznego * Dobór scenariuszy połączeń w zależności od wielu czynników * Interakcja z dzwoniącym za pomocą kodów DTMF * Możliwość integracji z bazami danych i syntezatorem mowy

Anthias CC

System Anthias CC to oprogramowanie klasy Call Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego jak i wychodzącego. Anthias CC to rozszerzenie systemu Gramma IVR o funkcje typowe dla systemów Call center takie jak zarządzanie ruchem, aplikacja agenta pozwalająca na logowanie oraz wyświetlanie informacji o połączeniach, statystyki pracy agentów. Anthias CC pozwala na zintegrowanie istniejącej bazy klientów w celu ich identyfikacji przy prowadzeniu rozmów System składa się z kilku elementów: * aplikacji serwerowej integrującej się z centralą telefoniczną i Gramma IVR * aplikacji konsultanta * aplikacji supervisora Anthias CC Server Anthias CC wykorzystuje komunikację z centralami telefonicznymi za pomocą TAPI. Pełną funkcjonalność można osiągnąć tylko dla linii które można monitorować za pomocą TAPI (w zależności od typu centrali różne typy). System integruje się z Gramma IVR umożliwiając bardziej wydajną obsługę ruchu przychodzącego. Logowane są wszystkie połączenia oraz zmiany statusów konsultantów. Aplikacja konsultanta Aplikacja konsultanta pozwala na logowanie się do systemu będące jednocześnie zgłoszeniem gotowości do odbierania lub wykonywania połączeń. Konsultant widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń. Aplikacja supervisora Aplikacja supervisora pozwala na wgląd w bieżący status pracy konsultantów, kolejek oczekujących połączeń oraz analizowanie statystyk pracy konsultantów (listy połączeń, ilości połączeń, wydajność pracy), Służy także do definiowania użytkowników, linii, kolejek.